top of page
IHCP-webformaat-byLauraEmma-13_edited.jpg

Hi!

Leuk dat je meer wilt weten over HR-Unlimited!

​

In een gekke arbeidsmarkt met daarbij continue veranderende arbeidswetten is het voor veel werkgevers een onduidelijke kwestie wat te doen omtrent personeelszaken. In de meeste gevallen doet de eigenaar dit zelf of is dit ondergebracht bij de financiële administratie. Beide situaties zijn niet altijd wenselijk i.v.m. de vertrouwelijkheid, expertise die mist ofwel afleiding van andere taken die hierdoor in het nauw komen. Toch is het aannemen van een apart personeelslid voor personeelszaken te kostbaar voor de hoeveelheid werk. Dit is waar HR-Unlimited in springt. De expertise bij de hand, betrokkenheid en begrip voor jouw type bedrijf en werkgeverschap; maar alleen wanneer dat nodig is. 

Welcome visitors to your site with a short, engaging introduction. 

Double click to edit and add your own text.

Visie

Met de continue veranderende arbeidsmarkt en arbeidswetten is het steeds belangrijker om de juiste kennis in huis te hebben. Ik begrijp goed dat dit voor veel ondernemers meer een last is dan iets waar ze dagelijks energie uit halen. Voor mij ligt dit anders. Ik ben er van overtuigd dat een goede organisatie van personeelszaken cruciaal is voor een gezonde onderneming, waarbij werknemers zich gehoord en gewaardeerd voelen en daartegenover loyaal zijn aan de werkgever. Vanuit mijn eigen visie is het hierin belangrijk dat HR-Unlimited geen adviesbureau is om na een paar maanden samenwerking het stokje over te dragen, maar langdurige betrokkenheid te behouden bij de organisatie om vanuit hier een onderneming écht verder te helpen.

Mijn achtergrond

Na jaren in de HORECA gewerkt te hebben besloot ik aan de Hoge Hotelschool te gaan studeren, ondanks dat mijn interesse eigenlijk uit ging naar Human Resources/Personeel en Organisatie. Door voor de Hoge Hotelschool te kiezen kon ik mij breder oriënteren in het reilen en zeilen van bedrijfsleven en ondernemerschap. Na afronding van deze HBO-opleiding en de bevestiging dat HR hetgeen was waarin ik verder wilde heb ik aan de Universiteit van Tilburg de Master Human Resources Studies gevolgd. Dit deed ik naast mijn baan als HR Coördinator binnen de hotellerie. Gedurende de daaropvolgende jaren heb ik mijzelf verder ontwikkeld naar de functie van eindverantwoordelijke HR manager binnen een groeiende organisatie van 6 hotels en een totaal van 250 personeelsleden. 

Ondanks dat ik de HORECA en specifiek de hotellerie een heel warm hart toedraag zag ik de kans om, met een kriebel voor eigen ondernemerschap, mijn eigen bedrijf op te zetten om HR ook binnen kleinere MKB bedrijven goed te organiseren. Zo doe ik hetgeen wat ik het liefste doe, maar geef ik MKB bedrijven en hun eigenaren de mogelijkheid om zich te focussen op hun onderneming en de dagelijkse operatie hiervan.

Contact

Ik heb altijd geleerd dat een kop koffie geheel vrijblijvend kan zijn, neem gerust contact op!

06-53268438

Bedrijfsgegevens

KVK nummer: 82475997 

BTW-nummer: NL003689395B73

Telefoon

06-53268438

Email

bottom of page